dissabte, 24 de novembre del 2012

Ed Sheeran - Give Me Love.

1 comentari:

  1. Dóna'm amor, com ella,
    Perquè últimament m'he estat despertant sol.
    Pintant llàgrimes al meva camisa,
    et vaig dir que les deixaria anar.
    I lluitaré meva cantonada,
    Potser aquesta nit et trucaré,
    després que la meva sang es transformi en alcohol,no, només vull tenir-te.
    Dóna'm una mica de temps, anem a solucionar això.
    Anem a jugar a les amagades, a donar la volta això.
    Tot el que vull és que el sabor dels teus llavis ho permetin.

    Mi mi mi mi oh, dóna'm amor,
    Mi mi mi mi oh, dóna'm amor,
    Mi mi mi mi oh, dóna'm amor,
    Mi mi mi mi oh, dóna'm amor,
    Mi mi mi mi me dóna'm amor.

    Dóna'm l'amor com mai abans,
    perquè últimament he estat anhelant més.
    I ha passat un temps, però encara sento el mateix.
    Potser hauria deixar-te anar.
    Tu saps que jo lluitaré per la meva cantonada,
    I que aquesta nit et trucaré.
    Després de que la meva sang, s'ofegui en alcohol.
    No, només vull tenir-te.

    Mi mi mi mi me dóna'm amor.. (x12)

    ResponElimina