dilluns, 6 de maig del 2013

JO MAI MAI - Joan Dausà

1 comentari:

  1. Avui l'Albert arriba a l'hora
    em dóna el cava i el poso en fred.
    I arriben l'Hèctor i la Clara
    porten la nena dormida en el cotxet.

    I obro la porta a la Judit
    "Avui véns sola, m'encanta el teu vestit!".
    I va arribant tota la colla,
    quan són a taula trec el sopar.

    "Un menjar exquisit"; "Vull provar aquest vi"
    "Qui vol cafè"; "Hi ha Gintònics també".
    I juguem al joc d'aquelles nits d'estiu,
    "No parleu tan fort, que la nena dorm!".
    I l'Hèctor diu:

    "Jo mai mai he desitjat fer un petó a la Judit".
    I afegeix: "Jo mai mai he desitjat que deixés el seu marit".
    Tothom em mira i ningú beu...

    I aquell dard emmetzinat
    se m'ha clavat al cor.
    I ho reconec,
    i faig un glop.

    I veig que tots riuen de cop,
    però la Judit aixeca el got, em mira i diu:

    "Jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat".
    "Jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat".

    I jo em congelo i ella beu.

    ResponElimina