dijous, 11 d’octubre del 2012

Simple Plan - Welcome To My Life (Official Video)

1 comentari:

  1. Ben vingut a la meva vida

    Sents que sempre caus?
    Sents que sempre surts de lloc?
    Es com algú a on simplement no pertenèixes
    I ningú t'entén.
    Vols fugir sempre?
    Et tanques en la teva habitació
    Amb la radio encesa i molt alta
    Per que ningú t'escolti cridar?

    No saps el que es
    Quan res et senta bé
    Tu no saps el que es
    Ser como jo

    Estar ferit
    Sentir-te perdut
    Estar abandonat en la obscuritat
    Sentir-te trepitjat quan has caigut
    Sentir que has sigut empentat
    Estar en la edat de fallar
    I ningú esta per salvar-te
    No saps el que es
    Ben vingut a la meva vida

    Vols ser algú més?
    Estas malalt de sentir-te tan abandonat?
    Estas desesperat per trobar algú més
    Abans de que la teva vida s'acabi
    Estas orgullós d'un món que per dins odias?
    Estas malalt de tot el teu voltant?
    Amb les seves gran rialles falses i estúpides mentires
    I mentrestant molt dins estas sagnant

    No saps el que es
    Quan res et senta bé
    Tu no saps el que es
    Ser como jo

    Estar ferit
    Sentir-te perdut
    Estar abandonat en la obscuritat
    Sentir-te trepitjat quan has caigut
    Sentir que has sigut empentat
    Estar en la edat de fallar
    I ningú esta per salvar-te
    No saps el que es
    Ben vingut a la meva vida

    Mai ningú menteix seria-ment en la teva cara
    Mai ningú t'enganya per l'esquena
    Tu penses que sóc feliç
    Però jo no estaré bé
    Tots sempre t'han donat el que vols
    Mai has tingut que treballar, tot estava sempre allà
    Tu no saps com es, com es

    Estar ferit
    Sentir-te perdut
    Estar abandonat en la obscuritat
    Sentir-te trepitjat quan has caigut
    Sentir que has sigut empentat
    Estar en la edat de fallar
    I ningú esta per salvar-te
    No saps el que es..

    Estar ferit
    Sentir-te perdut
    Estar abandonat en la obscuritat
    Sentir-te trepitjat quan has caigut
    Sentir que has sigut empentat
    Estar en la edat de fallar
    I ningú esta per salvar-te
    No saps el que es
    Ben vingut a la meva vida.

    ResponElimina