dimarts, 10 d’abril del 2012

Boig per tu - Sau

1 comentari:

  1. A la terra humida escric
    nena estic boig per tu,
    em passo els dies
    esperant la nit.

    Com et puc estimar
    si de mi estàs tan lluny;
    servil i acabat
    boig per tu.

    Sé molt bé que des d'aquest bar
    jo no puc arribar on ets tu,
    però dins la meva copa veig
    reflexada la teva llum, me la beuré;
    servil i acabat, boig per tu.

    Quan no hi siguis al matí,
    les llàgrimes es perdran
    entre la pluja
    que caurà avui.

    Em quedaré atrapat
    ebri d'aquesta llum
    servil i acabat
    boig per tu.

    Sé molt bé que des d'aquest bar
    jo no puc arribar on ets tu,
    però dins la meva copa veig
    reflexada la teva llum, me la beuré;
    servil i acabat boig per tu.

    ResponElimina