dilluns, 1 de juny del 2015

High Times - Fa Calor (Videoclip)

1 comentari:

  1. Vine, baixa amb mi al carrer, a prendre'ns unes canyes, que fa molta calor. Veurem la gent passejar, amb molt poca roba, i lluirem, lluirem pells de tots colors! Oblida per un moment, que no tenim calers, no som rics ni som noblesa, però tenim la més sincera, lliure i verdadera festa, i ballarem, ballarem fins que surti el sol!

    Deixa'm que et canti una cançoneta
    Veure't somriure em cura sempre
    Sé que la vida és complicada
    val més prendre-se-la amb calma

    Fa calor, fa calor!

    Vine, baixa amb mi corrents, a perdre'ns per la plaça, que fa molta calor
    veurem la gent conversar, una bona estona, i gaudirem, gaudirem, mai en tindrem prou!
    Abracem-nos un moment, i arramba'm de valent, aturem la melangia
    tu ets la meva medicina, la més dolça alegria, i ballarem, ballarem, fins que surti el sol!

    Miro per aquí, miro per allà, no sé on estic, no sé on anar!
    No saps com sortir, no saps què ha passat, estàs a dintre d'una espiral!
    Miro per aquí, miro per allà, no sé on estic, no sé on anar!
    No saps com sortir, no saps què ha passat, miro i la teva llengua em té atrapat!

    ResponElimina